05 de juliol 2009

Política. Les meves més sinceres felicitacions

En aquests convulsos temps de crisi, de finançament indefinit, d'hipotèques sense fi, de tancament d'empreses, d'infrastructures a mig fer, de focs primerencs i calors exagerades, fan falta homes que siguin capaços de prendre les decisions adequades per fer d'aquest nostre petit país un món millor. Homes que sapiguen posar els interessos generals per davant dels propis. Homes que detectin les nostres mancances, els perills que ens assetgen i hi trobin les solucions oportunes.
És per aquest motiu que vull felicitar efusivament el Sr. Saura per haver prohibit als pagesos utilitzar la seva maquinaria agrícola en plena temporada feinera. La veritat és que ja era hora que algú els aturés els peus a aquesta colla de delinqüents. Espero però que la mesura no s'acabi aquí. Estic segur que si per mala sort una burilla mal apagada provoca algun incendi, el Sr. Saura farà extensiva la prohibició a tots els cotxes que circulin cap a la Costa Brava en hores d'insolació. Crec que molta gent estaria contenta d'anar a la platja de nits.
També vull felicitat el Sr. Pardo. He trobat molt adients les seves darreres declaracions explicant el nou projecte de parc temàtic de residus al Pla de Campdurà. O sigui, que la incineradora estava feta una merda (mai més ben dit) i se n'ha de fer una de nova (perdó, renovar l'existent). Aquest senyor ens ha alliçonat de com en som de solidaris els gironins per voler aquest complex turístic dins les nostres fronteres. També ens ha explicat que el que es farà, serà reformar la ja existent incineradora, i que l'edifici de 40 metres d'alçada que s'ha de construïr al costat del riu només és una petita millora. Jo que em pensava que pels verds les zones inundables eren intocables. Però vaja, m'és força igual, ara visc a Girona i la veritat no la veuré pas la incineradora, ja que queda lluny fins i tot del nucli de Campdurà. Només em pregunto què en deuen pensar els de Sant Julià de Ramis o els de Sarrià de Ter de tot això. Ells ja fa una colla d'anys que s'estan menjant la merda d'aquesta absoleta infrastructura. Home, si jo visqués a Sant Julià em tocaria una mica el voraviu que un regidor de l'Ajuntament de Girona em digués que sort que l'han fet a Girona quan és a tocar dels nuclis habitats del meu poble.
En resum que es fotin els de Sant Julià, a prendre pel sac el poc glamour rural que ens queda! Espero que en les properes eleccions ICV dobli el número de votants, es prohibeixí qualsevol tipus d'activitat agrícola i es construeixi una incineradora de 400 metres d'alçada. Estic segur que ni així la veuria des del meu pis de Girona.

1 comentari:

  1. Moltes vegades sento imnpotència davant de la política catalana. És desanimant que ens governi gent així. En fi, sempre ens quedarà l'exercici democràtic de ficar a les urnes les paparetes...

    ResponElimina